خرا






قلعه ي خون آشام

محلي براي خوش گذراني و تفريح خون آشامان دنيا......

یه خرایی هستن که وقتی ازشون میپرسی:

 

_ کدومش قشنگ تره؟؟؟

 

میگن همششششش



نظرات شما عزیزان:

درسا
ساعت8:54---17 تير 1393
خر كه چه بعرضم...لااله الا اللهوالا...
GOLD VAMPIRE: شاعر مي گويد: خخخخخخخخخخخخ


نازنین
ساعت16:02---11 تير 1393
دروغ نگو من کی بهت خیانت کردموتهمت زدم اصن من خیلی وقته باتو حرف نزدم اخرین باربی که باتو حرف زدم گفتم وبلاگ دخترونه بزن وااای تو داری به من تهبت میزنی نه من
VAMPIRE GIRL: من اون موقع رو نگفتم كه،وقتي رو گفتم كه گفتي جواب پياماتو ندادم در حالي كه تنها پيامي كه بعد از اينكه از دستشوئي اومدم بيرون توهين هاي شما بود


کیمیا بلوم و مریم استلا و مهدیس فلورا
ساعت22:18---10 تير 1393
نه بگو شرایط چی داری نه عجله نداریم عادته

کیمیا
ساعت22:05---10 تير 1393
تو هنوز بگو شراطاتو یه فکری میکنیم بگو تو تو میهن بلاگ وبی نداری؟؟؟؟شرایتتو بگو
GOLD VAMPIRE : مثل اينكه خيلي عجله داري.
GOLD VAMPIRE : نه


کیمیا بلوم و مریم استلا و مهدیس فلورا
ساعت21:53---10 تير 1393
خب بیا تو وبمون بگو ببینیم چه شرایط هایی داری
GOLD VAMPIRE : هيچي بابا غلط كردم هيچ شرطي ندارم.


par
ساعت15:44---10 تير 1393
خیلی با حالی




به من هم سری بزن.....


بنده خدا
ساعت2:37---6 تير 1393
وبلاگت خیلی باحاله
به وبه منم سر بزن
VAMPIRE GIRL:ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در دو شنبه 2 تير 1393برچسب:خر خر خر خر,ساعت 23:10 توسط GOLD VAMPIRE|



      قالب ساز آنلاین